میرحسین میدونم به گوشهات به صدای خیابون که ما بگیم یاحسین و آزادت کنیم

منم خودم همین فکر رو میکردم که تو دستگیر بشی  غوغا میکنم ولی راستشو بخوای خورد به عیدجات خالی با خانوم رفتیم دوبی ،بعدشم امدیم این قبض های گاز اومد خیلی زیاد بود ،گفتم دیگه مردم بخاطره تو نیان بخاطر پول  گاز میان  بعدشم سید تاجیک به فائزه فوش داد سرگرم اون شدم .میدونم رو حساب غیرت من افتادی جلو ولی راستشو بخوای من این کار نیستم غیرت اون عربی داشت که نشست تو میدون حقشو گرفت ،اون عربی داشت که پای پیاده شهر به شهر با قذافی جنگید ،اون مادر سوریه ای با غیرت بود که بچه به دست اومد تو خیابون ،من اینکاره نیستم  منتظرم نباش .

Leave a Reply

