من از سازمان مجاهدین خلق متنفرم

این سازمان حدود ۵۰ ساله پیش مبارزه آزادی خواهانه خود را آغاز کرد در اواخر حکومت شاهی به  اوج شکوفایی خود رسید .پس از پیروزی انقلاب با شگردهای خمینی بهترین یاران خود را از دست داد ویا در زندان دید .با از دست رفتن مدیریت و هسته اصلی خود با تصمیمات غلط رهبریت جدید  بجای تجدید قوای فکری فصلی پر از اشتباه را آغاز کرد .
۱ :اعلام فاز مبارزه مسلحانه سال ۶۰ که بانیه کشته شدن ۱۵۰۰۰ نفر از بهترین انسانها به دست خمینی جلاد شد .
۲:ربودن هواپیمایی مسافربری به نام نهضت آزادی خواهی ایران .
۴:جواب دادن به حماقت  وکشتار جمهوری اسلامی به روش ترور ،ترور بسیاری از جلادان جمهوری اسلامی بدون محاکمه که خود  شروع دیکتاتوری دیگریست .
۵:  اعلام اتحاد با صدام حسین که بخاک ایران تجاوز کرد و خون ۱۰۰ ها هزار ایرانی بیگناه را ریخت .
۶:کسب در آمد با پولشوی در اروپا توسط کسانی که میخواهند از زیره مالیات به دولتهای خودشان کسبه در آمد کنند .
۷:و از همه مهم تر زدن تهمت خیانت ،همکاری با آخوند ،و دیگر توهین ها به هر مخالف .
من خود یکی از خانوادهای بنیان گذاران این سازمان هستم و عزیزان زیادی را در این راه از دست دادم که بخاطره آزادی مردم کشته شدند ولی ترجیح میدم با گفتن حقیقت از هدر رفتن خون تمامی کسانی که از هر حزب و گروه در راهه آزادی جان دادن جلو گیری کنم .من طرفدار آزادی بی رنگ هستم که نه سبز ازست نه مجاهد نه شاهی .من طرفداره مملکتی هستم که بتوانم رای خود را پس بگیرم  چون من نیز اشتباه خواهم کرد .

57 responses to this post.

  1. Posted by mobarez on April 4, 2011 at 10:49 pm

    به دلیل هایت این را هم اضافه کن لطفا
    به نام خود زدن تظاهرات های مردم در ایران
    دشمنی کامل با صدای مخالف.
    من مجاهدین را جمهوری اسلامی 2 می دانم

    Reply

    • Posted by Fadaye_Mojahed on April 5, 2011 at 8:15 am

      Age asl bar tohmat va efteraa zadan bashe, manam shoma ro khode jomhorie eslmai midonam! In be oun dar!

      Reply

  2. Posted by Shayan on April 5, 2011 at 12:34 am

    salam
    man ba nazare shoma kamelan movafegham va tarze fekre shoma ro tahsin mikonam.
    ta’asob hamishe afate in mardom boode ke hamchenan be an mobtala hastim.

    Reply

  3. Posted by Fadaye_Mojahed on April 5, 2011 at 12:55 am

    Mozdoor boro gom sho!! Bozorgtar az tou (Khomeinie goor be goor shode) natonest dar moghabele Mojahedin ghalati bokoneh, va arezooye naboodie ouna ro ba khodesh be jahannam bord, tou ke dige pashizi nisti.
    Doroud bar Moghavemate ostoreie Iran (mojahedin khalgh Iran)
    Nabood baad, regime akhondi va donbal chehaash!!

    Reply

  4. Posted by زندانی سیاسی همیشه سبز on April 5, 2011 at 1:22 am

    متاسفانه این مجاهدین هم هم وطنان ما بودند و با دیدن قربانیان آنها همه ی ما به عنوان هم وطن ناراحت می شویم ولی متاسفانه یک حرکت مثبت و از روی عقل و منطق و انسانیت نداشته اند فقط زبان خشونت دارندمتاسفانه کاملا بدنام هستند در پیش ملت به خاطر همه ی دلایلی که شما ذکر کردید مثلا همون دزدین مسافرین عادی هواپیما و یا هم دستی با صدام و یا همون منش واصول مسخره ای که دارن به خدا دیگه خوبی هم بخوان بکنن ملت نمی خوان ولی اونها هم انسان هستند و نباید رزیم جمهوری اسلامی بهشون تعدی کنه. متاسفانه بازجوهای ما در تمامی لحظات فقط در صدد چسباندن ما به این گروه بودند به محض اقرار به اینکه حتی بگی به نظرت اینا هم آدمند حق حیات دارند، حکم سربه نیستی خودتو امضا کردی هیشکی هم نمی تونه کاری کنه بعدش حتی عامه مردم چون به جز دستاورد و موج منفی اینا دستاورد دیگری نداشتند.

    Reply

    • Posted by Fadaye_Mojahed on April 5, 2011 at 3:51 am

      dooste aziz, harkasi nadoone, khode akhonda, va makhsoosan, on bonyangozare palideshoon (ke alaan dar jahanam ja khosh karde), midonest, antitheze regimesh kie, va vase hamin ham az hamoon avvalesh, yani zamani ke in hazarate sabz, hanooz tou khaab boodan, va ya pasdar basiji boodan, chomaghdaraye khomeini shoareshoon, “monafeghin baadtar az koffaran” bood. Hala ham harkasi, dar tayfe siasie iran, az mojahedin bad mige, lajaram, be akhonda nazdiktar mishe, va vase hamine ke baazi azin vezarat etelaatia migan, “ma Jomhorie eslami ro be mojahedin tarjih midim” va mikhan in harf ro bayne mardom jaa bendazan.

      Reply

      • Posted by زندانی سیاسی همیشه سبز on April 5, 2011 at 4:24 am

        حرف شما صحیح و منطقی می تونه باشه دوست عزیز من خودم ماهها زیر شکنجه این وزارت اطلاعات بودم از عاشورای 88 به بعد توی 209 انفرادی و هرچی منو می زدن بگو مجاهدی نمی گفتم ولی هرگز هم نمی گفتم که بر ضد کسی هستم پس من و امثال من می تونیم با اینا نباشیم ولی موافق سیاست های مجاهدین هم نباشیم ولی دلیل دشمنی ما با مجاهدین نیست. معتقدم که همه ی مجاهدین هم مثل همه ی دیگر هموطنان آزار دیدن و همه با هم با هر عقیده ای سوختیم از آتیشی که اینا به پا کردن ولی متاسفانه مجاهدین در دوران جنگ خیلی اعمال خشنی کردندکه حتی منجر به نابودی بسیاری هم وطنان ایرانی مون شد. حالا ما اگه یه مجاهد اعدام شه یا یک هم وطن دیگه از مجاهدین آزار ببینه در هر دو حالت برای ما ناراحت کننده خواهد بود. ما هم با مجاهدین در غم مظلومان خاوران شریکیم ولی افراط و تعصب را نمی پسندیم. ما می گیم این که مجاهدین می گویند یا با ما هستی یا طبق همین فرموده ی شماپس ما به آخوندهانزدیک تریم اگر مخالف سیاست های مجاهدین هستیم این منطقی نیست. مسایل سیاه و سفید نیست رنگ های و نظرات دیگه هم هست و منطقی می تونه باشه اگه دیدی بی تعصب داشته باشیم حمله به اشرف اعدام مجاهد برای عقیده همه محکوم و کثیف است ولی ترورهای مجاهدین هم همیشه محکوم است و هرگز توجیهی ندارد. همیشه قتل و اعدام و ترور و نابود کردن انسانها محکوم است حالا توی لباس آمریکایی که بره بمب اتم بزنه یکباره هزاران نفرو بکشه یا گروهی به دلایلی ولو خیلی هم موجه ترور کنه هم وطنانشو و جو ترس بده و با صدام علیه هزاران هم وطن خودش همکاری کنه و یا به نام اسلام من در آوردی جمهوری اسلامی نوجوانان پاک ایران زمین رو به دار بکشه که مثلا با مجاهدین موافقند.

  5. Posted by hasti on April 5, 2011 at 2:14 am

    نظر طاهری اصفهانی در خصوص اعلمیت یا اصلح بودن تقلید از آیت الله العظمی خامنه ای

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=141&catid=41

    Reply

  6. Posted by armin aryan on April 5, 2011 at 2:38 am

    من مجاهدین را جمهوری اسلامی 2 می دانم

    Reply

  7. Posted by afshin on April 5, 2011 at 3:00 am

    motasefane dar har hezb ya grohi ke mazhab rsob karde bishtar az in ham nemishe entezar dasht mojahedin niz chehreh digari az akhonda hastan motmaen bashin age inha niz jaye akhonda bodan badtar az onha be in mardam zolm mikardan

    Reply

  8. Posted by Fadaye_Mojahed on April 5, 2011 at 3:57 am

    Dar zemn, oun kasani ke migan, ke Mojahedin, javoonaye mardom ro koshtan, va be hamvatanaye khodeshoon ela kardan, bela kardan, bayad beheshoon goft, ke vaghti in “mardom” hezar hezar mojahed va ghayre mojahed ro tou zendoona edam mikardan, shomaha koja boodid. Man khodam eftekhar mikonam ke dar kenare in ghahramanan, bar alyhe, in bestelaah, “mardom” jangidam, va bazam lazem besheh khaham jangidan, chon ina “mardom” nistan!! Az dide in hazarat, hatman, “Lajavardi” va digar jenayatkarani mesle “Sayyad Shirazi”, “mardom” boodan!!!! Man yeki daste har kasi, mojahed, va ya ghayre mojahed, ke ye akhond va basiji ro be darak befrese, miboosam. Vassalam!

    Reply

  9. Posted by zahra on April 5, 2011 at 4:21 am

    inha ham, farghi ba hezbolah nadarand…. malum nist vaghean saro taheshun koja hast .. kareshun faghat koshtano bomb gozari bude …. ye goruhe teroristie dige

    Reply

  10. Posted by اریوبرزن on April 5, 2011 at 4:51 am

    درود به همگی- متاسفانه مجاهدین برخلاف ظاهر خیلی افراطی هستند و اگر قدرت به دست بگیرند دوباره ایران به 30 سال پیش …… و مذهب نقض اشکار حقوق بشر است و دوباره تجربه کردن تکرار نخواهد شد

    Reply

  11. Posted by اریوبرزن on April 5, 2011 at 5:21 am

    به نظر بنده دوران حاکمیت مذهبی رو پایان است و مردم به دنبال دمکراسی انسانی هستند- مجاهدین خلق حتی یک انتخابات نمایشی هم نداشتند که ریس جمهور ……. پس با چه منطقی میخواهند…… و حضور در جنگ پا به پای بعث که هر خانواده ایرانی یک کشته داده…..//////؟؟؟؟؟

    Reply

  12. Posted by maryam on April 5, 2011 at 5:28 am

    man niz ba nazar shoma movafegam. agar khoob be gozashteh negah konid mibinid ke jomhoori eslami va khomeini o dozhkhimanash dastavarde in faribkhordegan bifekr hast ke pas az etmam kar khodeshan ra ferstadan ab khonak bekhoran. albateh haggeshoon ham hamineh. ke in hame ensan emrozeh tavan hemagat anha ra pas midahand. avaretarehtar az in bashanad. chon kheliashoon hanooz az khab bidar nashodand va gaman mikonnad mitoonand dobareh ba arajifeshoon mellt ro khar konnad. vali digeh kasi barashoon tareh ham khoord nemikoneh.marg bar diktator

    Reply

  13. Posted by Farhad Pirghaibi on April 5, 2011 at 5:50 am

    با درود به همه جانباختگان راه آزادی ایران زمین از هر گروه و با هر فلسفه سیاسی و فکری.

    من با شما موافقم ولی‌ همچنان مجاهدین را فرزندان ایران میدانم که مبارزات قابل احترام همراه با اشتباهاتی هم داشته اند . پس از تجربه جمهوری کثیف و متحجر اسلامی فکر پذیرفتن هر رژیم جایگزینی با هر نوع ایدئولوژی مذهبی‌ بخصوص اسلامی من را هم به شدت متنفر می‌کند

    سوال اساسی‌ این است که آیا پس از قریب به ۱۵۰ سال مبارزه برای آزادی و دموکراسی وقت آن نرسیده است که یک بار و برای همیشه بفهمیم و قبول کنیم که آزادی در هیچ بسته بندی ایدئولوژیک و مذهبی‌ نمی‌گنجد و تنها راه حل یک سیستم سکولار مدرن است و بس .

    با پوزش از خانم رجوی ولی‌ باید بگویم که من هم از دیدن ایشان با روسری استفراغم می‌گیرد ولی‌ با این همه ایشان را هم فرزند این آب و خاک میدانم.

    پاینده ایران ،زنده با د آزادی

    پیام برای مدیریت بالاترین:ای کاش میشد به همین سادگی‌ که در مورد این پیام من توانستم نظر به دهم میشد در باره همه مقالات بالاترین نظر داد، لطفا اگر میتوانید این سیستم ساده را جایگزین سیستم پیچیده فعلی‌ کنید ، با تشکر.

    فرهاد پیرقیبی

    Reply

  14. bavar konyd ke mojahedyn az jomhorye eslamy ham kasyftare mojahedyn majony az tamame bad bakhty va zolm ast bayad be goyam ke eddeye zyady az melat ham ghole in hezb ra khordehand saran mojahed be hekomat bar iran va va dyktatory my andyshand va hekomate anha be marateb khashentar va kasyftar az jomhorye eslamy mybashad man ham az saran vaeudehaye mojahedyn byzar va motanaferam zende bad iran zende bad azady

    Reply

  15. Posted by hamoon on April 5, 2011 at 8:24 am

    تنفر از سازمانی که سالهاست مرده،بیهوده است.سازمانی که در اروپا برای برگزاری تظاهرات خود آدم گدایی میکند،و در یکی از به اصطلاح میتینگ هایش حتی سراغ کمپ پناهندگان رفته،از غیر ایرانیها نیز استفاده میکند.

    Reply

  16. Posted by Fadaye_Mojahed on April 5, 2011 at 8:26 am

    Aghaye Zendanie Siasie hamishe Sabz,
    Aslan in ke shoma migid, Mojahedin “terror” kardan, az rishe ghalate, chon mojahedin kollan mokhalefe terror boode va hastand, va in regime ke karesh terror, dar dakhel va kharej keshvar boode, az hamoon aghaze hokomatesh. Mojahedin age kasi ro ham koshtan, avval motmaen shodan ke taraf, va hadafeshoon, kasi boode, ke ba regim hamkari mikarde. Shoma dar harjaaye donya negah konid, mibinid ke defaa, va estefaade az aslaheh, vaghti ke hokoomat rahe digari baraye ebraaze aghide nemizare, haghe har ensaanie, va mojahedin ham dar Khordaade 1360 baad az tahamole 2 saalo nim, kotak, va hamalate chomaghdarane Khomeini, majboor shodand dast be aslahe bebaran. Digarani ke faghat neshtastand, biroone goud, va nafahmidan ke mojahed, zire shekanje che balaei saresh miomade, nabayad ham, befahme ke fargh hast, bayne defaa, va terror!

    Reply

    • Posted by daneshju on April 5, 2011 at 9:37 am

      واقعیت اینه که مردم امنیت و آسایش میخوان. این دو چیز حد بالا نداره ولی حد پایین داره! مجاهدین حد پایین رو هم فراهم نکردن و طرفداراشون افراطی افراطی شدن. کسی این دورو زمونه بدون پول کاری نمیکنه چه برسه بخواد جونشو بده. من بچه بعد انقلابم به نظر افرادی مثل مجاهدین جایگاهی در دل مردم ندارن و خودشونم اینو بعد 30سال متوجه شدن که طرفداراشون کمتر و کمتر شدن. باور کنید که 90درصد ملت ایران بادی به هر جهتند و با یک تبلیغات ساده رایشون عوض میشه و شما منابعی در اختیار ندارید که بخواید کاری کنید پس بهتره که فقط در جهت بیداری عمومی تلاش کنید بدون جهتگیری فرقه ای و باورکنید که همه باید همو تحمل کنیم بدون جنگ

      Reply

    • Posted by زندانی سیاسی همیشه سبز on April 5, 2011 at 3:03 pm

      ممنون دوست عزیز از توضیحاتتون. من البته خانم زندانی سیاسی سبز هستم!:) ولی در مورد دفاع که فرمودید البته من فقط اینو بگم که متاسفانه با اقدامات مسلحانه مجاهدین خیلی افراد به صورت رندمی هم کشته شدند در نواحی مرزی در جنگ و یا کلا در مورد بمب گذاری ها حتی کوکان هم آسیب دیدن و لی در مورد مسئله دفاع که فرمودید دقیقا این مطلب درست است و حرفی نیست که مجاهدین چقدر شکنجه شدند ولی متاسفانه همه یما در این مورد هم دردیم و در آن زمان مردم مانند امروز همه با هم بر علیه دیکتاتوری این رژیم نشده بودند و شاید تنها راه مجاهدین نیز دفاع مسلحانه بود ولی متاسفانه حقیقتی تلخ است که عده ای بیگناه نیز در این بین قربانی شدند. به هر حال شکی در این نیست که این هم وطنان مادر اشرف در مدت این سالها سختی زیادی متحمل شدند و امروز همه در این حرف مشترکیم که ما این حکومت جلاد را نمی خواهیم. ایران کشور همه ی ماست مجاهد، بهایی مسیحی باید در آرامش در مملکت خود باشند اعدام نشوند. بی حرمتی نبینند. نباید به خاطر دین و اعتقاد که هدفش به آرامش رساندن معنوی انسانها باید باشد یک عده انسانها را بدین گونه اسیر کنند و حرمت انسانی را نابود کنندبه نام خدا.

      Reply

      • Posted by بی قرار on April 5, 2011 at 7:18 pm

        به خانمِ عزیزِ زندانی سبز…
        من هم یک خانم ایرانی – بخوانید ایرانی ِ سبز- هستم که هیچ وقت زندان نشدم..اما از فکر کسایی که زندانی شدن شبها با اشک میخوابم. دلم میخواد یک نفر به من بگه که اگر اینور دنیا دارم درس میخونم ، گناه نکردم و عذاب وجدان نباید داشته باشم. من حتی وقتی میخندم حس میکنم دارم گناه میکنم چون مردمی هستند که الان توی زندانها هستند.. دستانِ‌شما را میبوسم و به لحن منطقی و رنگارنگ شما که سیاه و سفید نیست افتخار میکنم.

  17. Posted by injaneb on April 5, 2011 at 8:57 am

    رفیق فدای مجاهد ! بابا جان چی میگی ؟ اینها علنا در جنگ به خاک کشور اون هم با متحد شدن با صدام حسین
    تجاوز کرد بعد شما میگی با ترور مخالف بودن ؟ همینها بازوی نظامی خمینی شدن و اینها رو سر کار آوردن
    اینها اگر اینجا می ماندن اینجا رو کره شمالی دو میکردن و شکی هم توش نبود این اتفاق بی افته
    این سازمان یک سازمان خائن به کشور هست و باید به جرم خیانت محاکمه بشن در ثانی این چه استدلالی هست که
    در مورد استفاده از اسلحه بکار میبرید ؟ مگه الان زمان میرزا کوچک خانه که اسلحه بگیری بری یجا کمپ بزنی
    مخافلفتت رو به زور اسلحه م بمب گذاری و حمله به کشور با همکاری یکی مثل صدام حسین و….اعلام کنید تنها چیزی که الان حرکت آزادی خواهی ملت ایران رو میتونن باهاش آزار بدن همین وجود منحوس این
    سازمان تروریسی و فاسد هست وقتی شرح این گزارشات زندگی در کمپ اشرف و اون اعترافات جنسیی که انجام میشه
    رو شنیدم حالم بهم خورد شما از چی این سازمان مورد دار دارید دفاع میکنید ؟

    Reply

  18. Posted by ناشناس on April 5, 2011 at 9:26 am

    کاش تمام ایرانیان چون تو می اندیشیدند دوست من

    Reply

  19. Posted by وطن پرست on April 5, 2011 at 9:31 am

    اعتماد به نفس این گروه واقعا” در دنیا بی نظیره!!! با این خیانتها و جنایتهایی که به حق ملت کردند و بانی و باعث برقراری جمهوری اسلامی هم شدند هنوز تو افکار احمقانشون فکر میکنند ملت ایران خواهانشونند!! رهبرشون هم که معلوم نیست تو کدوم سوراخ موشیه

    Reply

  20. Posted by وطن پرست on April 5, 2011 at 9:43 am

    فدای مجاهد = چقدر زررررر میزنی

    Reply

  21. Posted by marta on April 5, 2011 at 10:05 am

    من کاملا” با شما موافقم. مجاهدين به ملت ايران با همکاري با صدام خيانت کردندو بعث کشته شدن تعداد زيادي از هموطنان ما شدند.

    Reply

  22. Posted by nimvajabi on April 5, 2011 at 10:08 am

    بزرگترین خائنین به ایرانیان همین مجاهدین هستنددددددددد
    شک نکنید
    مجاهدین اول به خمینی کمک کردند برای سرنگونی شاه
    بعد با صدام
    بعد با احزاب توده و کمونیست
    بعد هم به سمت پان ترکان باکو رفتند
    کلا خیلی‌ بی‌غیرت هستید مجاهدین. بگردین ببینید واقعا پدر شما که بوده

    Reply

  23. بادرود……… آنچه شما درباره این فرقه منفور تروریستی نوشتی البته کامل نیست……. پرونده این خائنین بسیار سنگین تراز اینهاست و ولی اشاره شما هم خوب بود و نشان دادید که این خائنین چقدر درمیان ایرانیان مورد تنفر هستند.. درضمن اینها دربالاترین چند نفر بیشتر نیستند ووبقیه کاربری هایشان تقلبی است که من مشغوال تحقیق وارسال گزارش هستم…….موفق باشید

    Reply

  24. Posted by امیر on April 5, 2011 at 10:38 am

    سلام
    این ها به علت جنایاتی که بر علیه کشور ما انجام دادن اونطوری که دوستی بالا ذکر کرده! حق حیات ندارند
    باید محکامه بشن و به سزای اعمال خودشون برسن
    لعنت بر جمهوری اسلامی و خمینی و خامنه ای و مجاهدین خلق خائن که همه از یه قماشن و دیکتاتور و قدرت طلب هستند حالا هر کدوم به یه وسیله دنبال قدرتند یکی بوسیله دین و مخالفت با امریکا دنبال قدرته! یکی بوسیله مخالفت با اون دیگری
    موفق باشید

    Reply

  25. Posted by eisa on April 5, 2011 at 10:53 am

    من هم با این سازمان مخالفم فارق از هر رنگ و تعصبی فقط به یک دلیل وانهم خیانت به ملت ایران در زمان جنگ
    با عراق باز هم تاکید مکنم خیانت به ملت ایران و در اخر هرکس نان مزدوری خورد حالا مخواهد اخوند باشد یا مجاهد فرقی نمی کند باز هم مزدوراست باتشکر

    Reply

  26. Posted by kourosh on April 5, 2011 at 12:09 pm

    be darak ke motanaferi , midooni be to chi migan ? tafraghe andaz, to az in adamaye to khali hasti , faghad baladi begi az ki badet miyad , to in neweshtehat 1 bar ham naneweshti tarafdari ki hasti , wali faghad az ki badet miyad, jamesh kon maskhare baziro 😉

    Reply

  27. Posted by nimvajabi on April 5, 2011 at 1:03 pm

    رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! زرشک
    جمعش کنید این مسخره بازیهاتون رو. این حرفای مفت شماها فقط باعث میشه که خ.ر و سگان درگاهش به اسم وابستگی به مجاهدین فرزندان ایران رو اعدام کنند. خواب اصحاب کهف هم به اندازه خواب شما ذوب شدگان در مریم و مسعود سنگین نبوده.

    Reply

  28. Posted by kourosh on April 5, 2011 at 2:58 pm

    man na mojahedam , na hata 1 sadome afkaram ham be mojahedin shabih nist . halam ham az eslam beham mikhore ,
    wali oon kasi ke miyad linkhayi injoori mizare , wa tamame waghtesho zendegisho mizare bar aleyhe goroohi ke khodesh mige morde hast tabligh mikone, in maloome ke in agha az koja ab mikhore . dar in lahze mojahedin saltanat talab comonist be kasi azari nemiresoone , tanha kasi ke alan koshtar rah andakhte jomhoori eslami hast .

    Reply

    • Posted by زندانی سیاسی همیشه سبز on April 5, 2011 at 3:15 pm

      دقیقا همین طوره. مجاهدین و سلطنت طلب ها و همه ما الان یه حرف می زنیم آزادی مملکتمون وهیچ کدام در حال حاضر بر علیه ملت و کشورمان نیستند و همه یک حرف داریم که دیکتاتوری اونم از نوع دینی و امام زمانی نمی خواهیم.

      Reply

  29. Posted by Ramin on April 5, 2011 at 4:14 pm

    mojahedine khalgh hezbolahi modern ya be gholi meimane matikzade hastand.
    emam rajavi candid entehabate riasat jomhooriye eragh

    Reply

  30. بدون شک بزرگترین انتقادی که به سازمان مجاهدین وارد است، همان اسیر دیدگاه ثنویتی سیاه و سقید بودن است که ما ایرانیها با ژن خود حمل می کنیم. سازمانی که متاسفانه هیچ گاه پای دوم مرغش را بر زمین نگذاشت. سازمانی که ایران را خود می داند و خود را ایران.
    اما برای من این دو سوال پیش آمده:
    فردی که این لینک را گذاشته و یا صاحب وبلاگ است بهتر بود خود را معرفی می کرد تا ببینیم این طرفدار آزادی بی رنگ و یکی از بنیان گذاران سازمان مجاهدین کیست و چه نام و نشانی دارد. به هر حال هستند کسانی که در گذشته با سازمان بودند و بنیان گذاران را می شناسند. اگر تو بنیان گذار سازمان بودی در بالاترین که تعطیلات در دست سلطنت طلبان و روزهای عادی در دست سبزیان است لینک نمی گذاشتی.
    بالاترین محل آدمهای مثل من می باشد که باد روشنفکری در کله ام است و چاشنی و آجیل بالا گشتم هم کلیک لینک های …
    سوال دوم اینکه آنانکه از تنفر می گویند باید بگویم که اصلا ما درکی از تنفر و عشق داریم که چنان مُهر را می کوبید و حکم می کنید. اگر تنفرتان اساس و پایه داشت من دستتان را می بوسیدم چون روی مهرتان هم می شد حساب کرد.
    این افراد متنفر در واقع همان ساندیسیان فقیرند که با یک ساندیس و بخشیدن یک قبض برق بخارشان خارج می شود. حالا به دلایلی آن بالاترین ها و پایین ترین ها به خارج از کشور ختم شده اند.
    دنیای یک بام و دو هوا را کنار بگذاریم و آنگاه سخن از تنفر و عشق بگوییم. کدام تنفر؟
    تو که با یک چشمک تنفرت به عشق مبدل می شود آخه چه نظر دادنی؟

    Reply

  31. Posted by مبارز on April 5, 2011 at 5:59 pm

    من نفهمیدم، اون دوستی که لینک گذاشته بود و قرار بود که از روزنامه های مجاهدین استفاده کنه و آنها را محکوم کنه، اصلا حرفش چی بود؟ از ان گذشته از کی تا بحال نامه ساواک (که ایشان به عنوان اسناد مجاهدین پست کرده) جز اسناد خود مجاهدین است؟ از کی تابحال سند ساواک در مورد مجاهدین را، خود مجاهدین مینویسند!!؟؟
    یادم هست همان سال ۵۹ و ۶۰ هم این همین حرفها بود و رژیم میگفت که مسعود رجوی دوستانش را در زندان لو داده و بهمین دلیل هم آزاد شده است. بعد هم یک کروکی از محل خانه تیمی مجاهدین را به عنوان دستخط رجوی در روزنامه پاراف کرده بود. منتهی احمق ان کسی است که اسناد یک رژیم معلوم الحال مثل جمهوری اسلامی را که با فتوشاپ موشک هوا میکند، باور کند. نهایت حماقت است که به حرف رژیمی اعتماد که هیچ بلکه استناد هم کرد که بنیانگذارش با تقیه و دروغ رژیمش را برپا میکند و یکمشت شیاد را هم بکار وزارت و وکالت در ان میگمارد.
    پدر جون تو که اسناد را پست کردی میخواستی منبع مورد اطمینانی هم برای این اسناد ذکر کنی، نه اینکه نامه ساواک را به عنوان سند مجاهدین بیاوری، که مثلا مجاهدین را بقول خودت “از طریق اسناد خودشان رسوا کنی”.
    ضمنا مسعود رجوی با تلاش برادرش دکتر کاظم رجوی از زندان آزاد شد که تمامی مجامع حقوق بشری را برای تحت فشار گذاشتن شاه بسیج کرده بود. البته چون مسعود رجوی هم ان موقع از اعضای بلند مرتبه سازمان نبود، تخفیف مجازاتش کار چندان مشکلی نبود. مثل اینکه یادت رفت که ان گروه از روزنامه های مجاهدین را که مفصل هم در این مورد توضیح داده اند را پست کنی! گویا این توضیحات خود این اسناد !!! را رسوا میکرد!

    Reply

    • دوسته من من هدفم باز کاردانه زخمی کهنه نبود .فیلمی دیدم از جون دادانه یکی از مجاهدین در زندان ایران که من پاشو میبوسم از همینجا خونم به جوش آمد .که ون تو زندانه ون مسعود مالم نیست کجاس مبارزی بفرما مگه تو چه فرقی دری با ون پاشو مردونه مبارزه کن مسع موش قایم نشو .من کلیه روزنامهای ساله ۵۰ و ۶۰ رو دارم تمامه مصاحبهای نزدیکان خودم درگی که گفتم خدماتی که انجام دادن .خیلی از دوستان این اشتباه رو تو این لینکه کردن من از مجاهد متنفر نیستم من از ون سازمانی که این همه جوونو با حماقتش به کشتن میده متنفرم
      درضمن تو این همه نظره دوستانه مجاهدفقط شما صحبت کردی باقی فقط ناسزا گفتن .

      Reply

      • Posted by مبارز on April 6, 2011 at 6:30 pm

        قربان میشه بفرمایید که این چه اشتباهی بوده که سبب کشته شدن اعضا و هوادارنش شده؟ گیرم شما کشته شدن اعضا و هواداران این سازمان را به اشتباهات این سازمان منتسب کردی، کشته شدن اعضا و هواداران امثال حزب توده، اکثریت، جبهه ملی و غیره را چطور توجیه میکنی؟ آیا استفاده از حق آزادی بین، آزادی عقیده و غیره، از دید شما اشتباه است؟ سازمان مجاهدین درست مثل دیگر سازمانهای دگر اندیش از ابتدای روی کار آمدن خمینی مورد سرکوب قرار گرفته و اعضا و هوادارانش مورد پیگرد قرار گرفتند اگر یادتان باشد، اول این فداییان خلق بودند که هدف تیغ سرکوب خمینی دجال قرار گرفتند، سپس دیگر گروه های کوچک و بزرگ مارکسیستی، پس از ان مجاهدین، جبهه ملی و دست آخر حزب توده و اکثریت.
        باز هم اگر یادتان رفته به یادتان میاورم که نه فقط اعضا و هواداران مجاهدین، بلکه دیگر گروه ها هم هدف سرکوب بودند. بارها هوادارنشان در حال فروش نشریه یا پخش اعلامیه مورد ضرب و شتم شدید و در مواردی منجر به مرگ، قرار گرفتند. وقتی پیش نمایندگان مجلس برای شکایت میرفتند، به شکایتشان اعتنایی نمیشد، وقتی به دادگستری شکایت بردند، پرونده شکایتشان مسکوت می ماند و چماقداران پنهان همچنان پیدا نمیشدند!، وقتی در مقابل دادگستری بست نشستند، با تهدید شخص خمینی مواجه شدند که دیگر شمشیر را از رو بسته و با کمال وقاحت گفت که با بست نشینان کنار دادگستری همان میکند که با شاه کرد! دست آخر هم وقتی دست به تظاهرات مسالمت آمیز در ۳۰ خرداد زدند با گلوله های رژیم مواجه شدند.
        خیلی عجیب است که شما خمینی و دیگر جلادان و آدمکشان پیروش را مقصر نمیدانی و قربانیان سرکوب را مقصر آنچه میدانی که بر سرشان آمده است! آیا استفاده از حق آزادی بیان و آزادی اندیشه یک حق دموکراتیک و مشروع هست یا خیر؟ آیا شرکت در تظاهرات مسالمت آمیز یک حق دموکراتیک هست یا خیر؟ اگرهست، که هست آیا باید با گلوله و کشتار و زندان و تجاوز پاسخ بگیرد؟ خوب اگر پاسختان مثبت است که چه ایرادی به احمدی نژاد و کهریزکش میگیرید؟ پس لابد حقتان و حقمان همین است که هست.
        سازمان مجاهدین هم مثل بیشتر سازمانهای دگر اندیش صرفا به کارهای تبلیغاتی و حزبی میپرداخت، یا مشغول فروختن نشریه و اعلامیه بودند و یا مشغول گذاشتن کلاس های عقیدتی. هیچکس جز یک مستبد خونخوار مثل خمینی چنین کارهایی را مستوجب سرکوب نمیداند. اگر استبداد و سرکوب خمینی نبود، مبارزه مسلحانه اساسا مشروعیتی پیدا نمیکرد، همانطور که در نظامهای دموکراتیک مثل فرانسه و انگلیس مبارزه مسلحانه مشروعیتی ندارد.
        نه جناب، شما دارید سرنا را از سر گشادش میزنید و سوراخ دعا را اشتباه گرفته اید. اتفاقا من با کسانی که میگویند که با سازمان مجاهدین یا هر سازمان دیگری مخالفند یا از ان متنفرند، مشکلی ندارم، این انتخاب شخصی آنهاست و تا وقتی هم که شخصی بماند و منجر به نقض آزادیها و حقوق دموکراتیک اعضا و هواداران ان سازمان یا هر سازمان دیگری، نشود، قابل احترام است. من با قلب حقیقت مخالفم و با کمال تاسف این چیزی است که در مورد این سازمان ( و البته با شدت و ضعف کمتر یا بیشتر در مورد سایر سازمانهای اپوزیسیون ) تاکنون دیده ام.

        فرمودید که اگر مبارزم چرا وارد گود نمیشوم؟ قربان جنابعالی با من بفرمایید که با آنهایی که وارد گود شدند چه کرده اید که، من نوعی که خود را رو در روی یک رژیم فاشیستی و خونخوار و وحشی و بی اخلاق میبینم، دلم به ان خوش باشد؟ مسلم است که رژیم از هر وسیله که دارد برای ضربه زدن به من استفاده خواهد کرد، از ترور شخصیتی گرفته تا ترور فیزیکی. آیا در ازا تمامی اینها حد اقل از هموطنانی آگاه و با اخلاق برخوردارم که پس از اینهمه جانفشانی که بخاطرشان باید بکنم، اقلا دروغ ها و تهمتهای رژیم را تکرار نکنند؟ نه؟ چشمشان را میبندند و تهمتهای شیخ و شاه را تکرار میکنند. بنابر این خواهش میکنم که من یکنفر را از اثبات مبارز بودن مبرا بفرمایید.
        ممنون

  32. بادرودی گرم……. بیش از سیصدوپنجاه رای مثبت به جمله ” من از مجاهدین متنفرم ” یعنی اینکه عموم کاربران آگاه بالاترین از این گروه بیزار هستند _ دوستان دربالاترین توجه کنند این چند نفر طرفدار سازمان یافته گروه رجوی تلاش می کنند باارسال لینک های دروغ از سایت هایی چون همبستگی ملی ! فضای سایت را به دروغ آلوده نمایند _بنده طی دوسال ونیم گذشته شاهد ارسال صدها دروغ از طرف این گروه درسایت بوده ام ومتاسفانه مسئولین بالاترین بااینکه می دانند اخبار ارسالی از این سایت های رسمی وپوششی گروه رجوی دروغ هستند هیچ اقدمی درمورد مسدود کردن این منابع غیرموثق نمی کنند……. اگر چه چند نفرطرفدار این گروه درسایت جملگی متعصب _ فحاش _ دروغگو _ وضد اجتماع می باشند وصلاحیت تلاش دریک جامعه دموکراتیک مجازی را ندارند………. گروه رجوی سی سال است به خیانت وجنایت مشغول است کسانی که به اعضای 30 ساله جداشده خود از جمله آقای محمد کرمی رحم نمی کنند می خواهید په برخوردی با دیگران داشته باشند؟ سران فراری این گروه باید تحت پیگرد قانونی قرارگرفته وپاسخگوی سی سال جنایت وخیانت ومزدوری خود برای صدام حسین باشند……..

    Reply

  33. Posted by حدی on April 5, 2011 at 7:51 pm

    سازمان مخوف وتروریستی که در ایران جایی ندارد

    Reply

  34. Posted by keyvan on April 5, 2011 at 7:56 pm

    گفتار شما مغلته هس
    مجاهدين معلول حکومت خون جنايت
    هس
    و اگه قرار به نفرت از کسي داشته باشي
    بايد نفرت از حکومت داشته باشي
    که کشتار 65 به راه انداخت
    و خميني خون بهترين
    فرزندان ايران فارغ از هر عقيده سياسي
    حلال اعلام کرد

    Reply

    • از ا ون متنفرم که اعدام کرد از ا ونام متنفرم که با خود خواهی شرایطشوبرای جلاد فراهم کرد

      Reply

  35. Posted by arman on April 5, 2011 at 8:20 pm

    bazia az vezarate etelaat online mishan,, mighan ma eslahtalabim ve chon dorane eslahtalabi dige kohne shode rang avaz kardan ,, ya hossein mir hossein mighan …..albate tode aksaryate khaen ham ba inha hamseda shode. ma shomaha ra midarkim .lanat bar khomeini ..marg bar khamneye…zende bad rajavi ….

    Reply

  36. Posted by agha reza on April 5, 2011 at 8:30 pm

    کپی برابر اصل جمهوری اسلامی
    هر موقع دیدید گروهی عاشق یک عکس و طالب یک مرام هستند باید از ان گروه ترسید چه سلطنت طلب باشند چه مجاهد و چه اسلمیت
    مردم دیگر نباید گول این جانیها را بخورند همشون سراپا یک کرباسند
    مجاهد یا جمهوری اسلامی یا سلطنت طلب

    Reply

  37. Posted by marg bar akhoond va mojahed va vatan foroshe on April 5, 2011 at 11:26 pm

    مجاهدین = القاعده با بنلادن هیچ فرقی ندارن همی را ترور می کنند به نام این که مخالفه عقیدشون هستند و خودشون را عقل کل می دونند ؛ من یک سئوال از این سازمان بی اعتبار دارم ، در این سازمان بی اعتبار پوسیده شما چه قانون وجود داری که زن یکی از مسئولین این سازمان به نام ابریشم چی که زن این آقا بی قیرت همان مریم شما هست باید از شوهرش طلاق بگیرید و باید با مسعود رجوی ازدواج کند که الان همان مریم رجوی شما هست ​، شما ها می خواهید فردای ایران را این جوری درست کنید؟ برید خجالت بکشید دست از این کارتون ؛ دختران ایران ۳۲سال هست که بدست این آخونده های حرام زاده به تاراج رفتند و دیگر نمی خواهند باز به دست شماها حرام زاده به تاراج برند

    Reply

  38. Posted by زندانی سیاسی همیشه سبز on April 5, 2011 at 11:40 pm

    به دوست عزیزمون “بی قرار” یا خانم سبز. متشکرم از کامنت شما. دغدغه ی شما و این احساس، احساسی مشترک و زیبا بین همه ی ما ایرانیان است. شما در جای دیگر دنیا درس می خوانی دلت پیش ما در زندان بوده ما در زندان بودیم دلمان با دیگرانی که نگرانمان بودند و الان وقتی بیرون از زندانیم احساس عذاب وجدانی که چرا ما دیگر در کنار دوستانمان در زندان نیستیم و شدیم رفیقی نیمه راه. ولی حقیقتی امید بخش این است که همه ی ما به سمت آزادی می رویم. امروز فرزندان ایران زمین همه در هر کجای دنیا دوباره با همند و حتی مجاهدین هم دلایلی داشته اندو می آورند برای خشونت ولی در حال حاضر می گویند که طرفدار نهضت سبزند. نهضتی که زیباترین جلوه های صبر و محبت و ایثار را ما در آن شاهدیم. شاید از منظر ایدئولوژیک بین ما و آنها فرسنگ ها فاصله است، برخی دوستان از این خشمگین می شوند که چرا مجاهدین باید خود را به ما متصل کنند در این دوران بحرانی. حتی ماهها من و دوستانم در اوین بزرگترین مشکلمان همین بود که انگ مجاهدین به ما بزنند تا به راحتی اعدام و زندانیمان کنند. ولی در نهایت همه ی این تلاشها و دل مشغولیهای مانشان از فردایی بهتر است برای همه مان. فردایی که ما و یا حتی فرزندان ما بتوانند فارق از هر تفکر سیاسی و بدور از هر تعصبی دوباره در کنار هم در صلح و امنیت باشند. داشتن ایرانی آباد و آزاد آرزوی همه ی ما شده و فصل مشترک بینمان و دیری نپاید.

    Reply

  39. […] من از سازمان مجاهدین خلق متنفرم این سازمان حدود ۵۰ ساله پیش مبارزه آزادی خواهانه خود را آغاز کرد […] […]

    Reply

  40. Posted by marg bar akhoond va mojahed va vatan foroshe on April 6, 2011 at 5:51 am

    مجاهدین = القاعده با بنلادن هیچ فرقی ندارن همی را ترور می کنند به نام این که مخالفه عقیدشون هستند و خودشون را عقل کل می دونند ؛ من یک سئوال از این سازمان بی اعتبار دارم ، در این سازمان بی اعتبار پوسیده شما چه قانون وجود داری که زن یکی از مسئولین این سازمان به نام ابریشم چی که زن این آقا بی قیرت همان مریم شما هست باید از شوهرش طلاق بگیرید و باید با مسعود رجوی ازدواج کند که الان همان مریم رجوی شما هست ​، شما ها می خواهید فردای ایران را این جوری درست کنید؟ برید خجالت بکشید دست از این کارتون ؛ دختران ایران ۳۲سال هست که بدست این آخونده های حرام زاده به تاراج رفتند و دیگر نمی خواهند باز به دست شماها حرام زاده به تاراج برند

    Reply

  41. Posted by علی on April 6, 2011 at 3:42 pm

    تمام این سوز و گدازهای بی دنده و ترمزاطلاعات چی ها ومزدوران بدنام حکومت آخوندی علیه مجاهدین خلق دقیقاً نشان دهنده عظمت و اصالت انقلابی آنان و وحشت اراذل خامنه ای از آنان است.
    مرگ بر خامنه ای، لعنت بر خمینی ، درود بر مجاهدین خلق ایران

    Reply

  42. Posted by اهورا on April 6, 2011 at 7:34 pm

    بايد از مجاهدين و هر گروهي كه تحت يك ايدولوژي فكري هست دوري نمود چه اين نوع تفكر ديني باشد چه توده اي اين را بايد دانست كه اين نوع افراد براي تجاوز به حقوق ديگران سوالي از وجدان خود نميپرسند

    Reply

  43. Posted by me on April 8, 2011 at 5:38 am

    به كلمات دقت كنيد: “حيات پر افتخار” ، “حماسه شگفت انگيز پايداري” ، دروغ گويي هاشون چقدر شبيه جمهوري اسلاميه … ما اگه فر ايزدي ، نظام مقدس و حيات پر افتخار شما رو نخوايم كي رو بايد ببينيم …
    لعنت بر سلطنت … لعنت بر ولايت مطلقه فقيه … لعنت بر مجاهيدن خلق …

    Reply

  44. Posted by زندانی سیاسی همیشه سبز on April 9, 2011 at 12:17 am

    با هر تفکر و عقیده ای بهتر نیست همه با هم یکصدا شویم که فعلا این حکومت را به عنوان ایرانیان دارای تمدن باستانی نمی خواهیم و بعدا می شود سر این جزئیات کنار آمد. کلا مجاهدین هم مثل همه ی ما تحت فشارند و ایرانی و هم وطن ما هستند. همه خواهان دموکراسی و ایران آزادیم. یک گروه هم بعدا نمی تواند قدرتی داشته باشد اگر مردم نخواهند پی مرگ و لعن و نفرین و جنگ و جدال می کنید برای چه. دوستان دردمشترک همه ی ما این است که فعلا آزادی نداریم ولی داریم سر تقسیم آزادی هنوز بدست نیامده با هم می جنگیم

    Reply

Leave a reply to daneshju Cancel reply